bortom all kontroll!

Idag har jag varit okoncentrerad hela dagen, har inte kunnat skratta åt skämt, har inte lyssnat ordentligt, har helt enkelt varit frånvarande största delen av dagen, Har kännt mig fruktansvärt ur form idag och det är jobbigt, men just nu e det mycket som händer runtomkring mig så jag kan helt enkelt inte vara *närvarande* utan jag befinner mig hela tiden i olika tankeställningar, vad ska nu hända? hur kommer framtiden se ut, vart ska det sluta? Jaa...frågorna är många i min *lilla hjärna* :)
Jag har ju alltid fått lära mig av mina föräldrar att *ALLT ALLTID ORDNAR SIG I SLUTÄNDEN*!!!  men ibland när man befinner sig mitt uppe i ett problem....HUR SJUTTON KAN DET DÅ ORDNA SIG???? man ser lixom inget slut på eländet utan man ser bara början på ett elände. :( och just därför kan man heller inte tänka, man kan inte skratta, man kan inte konscentrera sig, man går helt enkelt i sin egna lilla värld och fillufiserar om hur det kommer bli och vad som kommer att ske?!

Nu i helgen ska jag försöka ta vara på möjligheten att hitta på så mycket kul som jag bara kan, JA ialla fall så känner jag så just nu men sen när helgen väl kommer så kanske man inte alls har lust att hitta på nåt så därför har jag bestämt mig för att inte LOVA för mycket, som jag ev sen inte kan hålla.

Jaja..nu e hallen här hemma snart klar och det kommer bli fint när allt e klart, jag ska ju som sagt ut o handla skogarderob nu i helgen, sen ska det upp lite tavlor o annat.








hahahaha,,,tavlan föreställer Danny och nu har han blivit *HÄNGD UTE I HALLEN* :))

 

Men som sagt, där är inter helt klart ännu men blir säkert bra så småningom, nu ska jag ta o lämna över datan till min underbart söta dotter här och själv ska jag gå o lägga mig.

Denise får ha datan en timme till sen e det bra för ikväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0