hipp hopp hurra...

Idag gratulerar jag min kära lilla mamma, hennes dag idag!
Jag skulle köra dit efter jobbet men hon var inte hemma och hon
har inte svarat i telefon heller, så jag misstänker att de är nere i
sin stuga i Trelleborg nu när det varit så fint väder idag.



får prova att ringa lite senare igen.


Dagen på jobbet har vart ok, vi har ju fått in en extrapersonal som
jobbar i tre timmar 7-10
funkar jättebra på så vis.

Orkade inte laga mat idag när jag kom hem så Denise o jag köpte
varsen pizza men orkade bara äta typ halva, får ta med den andra
halvan till jobb imorrn *L*



gyrospizza (smaskigt ibland)

dags för en dush här nu!


Kommentarer
Postat av: biffen!

grattis till moder din! :)

2009-08-08 @ 20:00:50
URL: http://blibiff.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis till din mamma! "ler"



Den dar gyrospizzan later intressant....maste jag kolla upp..."ha ha"

Ar det lammkott, gurka och tomater....is that it? Ja och tzatziki sauce..?



Jag gjorde precis sma pizzor pa pitabrod..hade lite baba ganoush over...sedan the regular stuff on top. Fast and good!



Som du marker pratar jag mycket om mat...rakar alska mat..ha ha ha...men ar inte bra pa att laga det. Kul med dina recept...



Min hubby alskar kottbullar och den bruna sasen pa IKEA..."skratt" Han har bett mig flera ggr att laga det...men jag far aldrig det att smaka lika gott...

Hoppas du lagar det nagongang...sa jag far ditt recept.



Har sager alla...Oh Swedish meatballs....you gotta know how to make 'em...."skrat"

2009-08-09 @ 00:16:01
URL: http://abbagals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0