Tror nog att pööjken har ångest idag..:)



Huuu...sov länge idag oxå och det känns i ryggen idag
men vaknade i alla fall av att det var strålande solsken
så nu har jag nyss startat en maskin så man kan hänga tvätten där ute

ska städa undan lite och sen ska jag bege mig in till stan och gå o titta lite
i affärer, känner för att spendera lite pengar idag *L*
inte i överflöd kanske men åtminstone något litet :-)

Idag undrar jag hur pöööjken känner sig???
det är ju hans sista semdag idag *hihi*
han har säkert ångest!!

Nä nu ska jag ta och äta frukost  och sen få tummarna loss här hemma.

HA EN UNDERBAR DAG

Kommentarer
Postat av: Jesper

Ångest??

Det är bara förnamnet!

:(

2009-08-02 @ 11:24:44
URL: http://kepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0