visst är skvaller kul?

Denna fina solros finns i min trädgård, den har slagit ut på en dag bara *L* Måste vara den starka solen som gör det?
Det är JÄTTEVARMT ute i trädgården så man måste in och svalka sig mellan varven, har suttit ute och läst lite skvaller :-)
det är ju alltid kul!!!  Mycket är säkert sant men hälften är säkert bara påhitt...allt för att man ska läsa och typ *gotta* sig!?
Jag tror aldrig jag hade orkat med att vara en kändis!, jag tror det lugna livet man lever är bäst!
Tänk att ALLTID bli uppmärksammad,, tänk att ALLTID behöva tänka på hur man ser ut, tänk att ALLTID vara beredd på att hamna på ett foto,,,,,Ucsh bara DET får mig att inte vilja bli en kändis *hihi*

Ikväll ska Felix bli rakad *ihhhh* undrar hur han tar det?
men det är nödvändigt!! här ligger hår överallt,,överallt och det är skitjobbigt eftersom man är tvungen att dammsuga varenda dag!
Ser inte så frächt ut med allt hundhår på golvet, och det sätter sig på kläder och möbler oxå...sen måtte det ju vara himmla svettigt för honom att gå omkring med en sån päls!
ska bli roligt att se hur det kommer att bli *L*
Återkommer om det för nu ska jag laga middag.




solrosen


   
LITE SKVALLER!!!!!!


Kommentarer
Postat av: - H*

- alltid! älskar skvaller, höhö!

2009-08-06 @ 16:53:02
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: jayne

Nej... allt har en baksida.... så kändis skulle jag inte vilja vara... men pengarna skulle jag gärna ha... ha ha ha ha...



Hu...ja att riskera att bli fotograferad i tid och otid... aldrig få vara "ful"... nej tack.



Det där spelet förresten finns på Face book!!!!!!

2009-08-06 @ 17:02:49
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Frida

have the money without anyone knowing....that would be my wish. "skratt"



Hur varmt ar det dar egentligen? I woke up to a shock ....det regnar har ....valdigt ovanligt...vi brukar inte ha nagot regn mellan typ april-oktober....harligt med regn tycker jag...under sommaren..."smile"



2009-08-06 @ 18:26:15
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: Frida

Du undrade var jag bor.... San Jose, Ca. Ung. 5 mil soder om San Francisco....55 mil norr om Los Angeles.

2009-08-07 @ 18:09:12
URL: http://abbagals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0