en kille som gör 2 saker samtidigt!!!....hahaha...NÄÄ!

Skön dag det har varit idag *L* jag vaknade ju först vid halvtio, steg upp och fixade lite frukost o kaffe som smakade så GOTT!!! 
Sen gick jag mest omkring och pulade lite här hemma med allt och inget egentligen *hihi...ja för inte har jag fått nåt nyttigt gjort precis *S*
Lagade en ny maträtt som blev mycket uppskattad..själv tyckte jag det smakade jättebra i alla fall...såsen blev bara såååå underbart god..påminde lite om bearnaisås som jag bara *ALSKAR*

Jeppepööööjken kom hit en sväng efter sitt jobb eftersom han skulle hjälpa mig med min radio/bandspelare i bilen..den har inte funkat på ett par dagar sen bateriet dog. Och jag bara MÅSTE ha musik i bilen när jag kör...känns så ensamt annars *hehe*
jag hade sparat mat till honom med och han åt upp *nästan* allt förutom en tomat *flin* Tjaaaa,,,se pööööjken min gillar inte grönsaker nåt vidare!!




jeppe äter och kollar upp koden till min radio på datan samtidigt!!!

Hmmmm....trodde inte att killar kunde göra två saker på samma gång? *S* ( fast å andra sidan ) han har ju faktist satt tallriken lite åt sidan medan han letar på nätet!! hahahaha...
jaja...han e go i alla fall min pöööjk!! ställer verkligen upp för en när det behövs. *LOVE YOU*

Nu har jag nyss vart ute med felle...o han är konstig..hmm...ja typ så som hanhundar blir när honorna löper..han har försökt para sig med mig ett antal gånger och till slut blev jag jättearg på honom.
T om smulan gick han på när hon kom in för en stund sen...hihi...undrar hur deras barn hade sett ut??? Ihhh...vill nog inte ens tänka tanken!


Nu har Lisette åkt hem till Christoffer,,,de åker ju till göteborg imorgon och *JISSES* vilken packning hon hade!!! hahaha..
ärligt talat såg det ut som om hon skulle vara borta i 1-2 veckor men ändå ska dom bara vara borta i 3 dagar *L*



en stor resväska..(fullproppad) en ganska stor bag (fullproppad) oxå då hennes handväska (fullproppad) den oxå!!!

hahaha..undrar hur många resväskor jag ska ha med mig? jag ska ju ändå va borta en hel vecka *L*



   Lisette i ett nötskal! *LOVE YOU TOO*



Näää...nu ska jag ta och fixa inför morgondagen,,ska ta fram mina kläder  så man slipper springa omkring som en  skållad råtta och leta vad man ska ha på sig *L*

så pöss på er o ha det gottigt av kvällen som är kvar





Kommentarer
Postat av: Frida

Annette, jag skulle gora salladsdressing precis....guess what I found in the cupboard....dragonvinager...what the heck...nu ser jag tarragon overallt. "skrattar"...mixade det med olivolja..salt o peppar...det smakar ju gott!



Tack for all hjalp. Sov gott!

2009-08-11 @ 23:03:35
URL: http://abbagals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0