Varför bloggar jag?

Varför har jag en blogg????

Ja..har väl funderat på det lite sen jag skaffade den i Juni Månad
skaffade den mest för att jag just den dagen var ute och kollade andra bloggar
och jag tyckte det såg kul ut att skriva om lite allt möjligt.

Jag har helt enkelt fastnat i bloggvärlden

inte för att jag får många kommentarer
inte för att spela allan
inte för att visa mode

Utan helt enkelt för min egen del!!
typ lite som en dagbok
skriver ner mina egna tankar och åsikter
man kan gå tillbaka och titta vad som hänt och inte har hänt!
För mina barn, när jag åldras och blir gammal
då kan dom komma tillbaka och titta på vad jag skrivit.
Om jag typ dör 11 sep när jag ska flyga...ehhh,,,,hahahaha  ( ett skämt såklart ) 

En blogg är ju väldigt personlig!
man kan inte gilla alla men en del kan man bara älska!
beror ju helt på vad man har för smak och vad man gillar att läsa om.


 

jag som äldre gillar ju t ex att läsa om vardagliga saker, inte bara om en massa mode hit o mode dit

jag har ju mina två döttrar som kan sköta den biten! *hihi*

Tror nog oxå att man kan komma in i en slags *bloggtorka* förr eller senare
men just nu tycker i alla fall jag
att det är himmla skoj att
BLOGGA


Kommentarer
Postat av: Frida

Well I am damn happy you're blogging. I love reading it daily. "smile"



Ha en super dag!

2009-08-25 @ 07:17:16
URL: http://abbagals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0