bra start på lovet



Vaknade imorse av att denna synen mötte mig när jag kom ner i köket och kollade ut!
WoooHoooo..vad mycket snö det kommit!!!  helt enkelt perfekt nu till vinterlovet! Tänk så glada alla ungarna blir nu när de kan plocka fram sina pulkor och sina skidor och vara ute och åka hela dagen för att sen komma in och få lite varm chocklad och en ostsmörgås av sin mamma, röda och friska om kinderna *L* och sen ut och åka igen...EN PERFEKT START PÅ ETT VINTERLOV!! kan jag tycka i alla fall.
Jag tycker oxå det är mysigt med snö, bara det är skottat där man ska gå, det är så tungt att gå i snön.
Nu ska jag upp och väcka Denise, hon ska få ta Felix en tur medan jag går upp och tar ut pengar till henne, hon ska ju handla klappar idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0