mitteniveckankväll!!

Gokväll i stugorna!! Hoppas att ni har det bra där ute i virrvarr med snö blandat med regn? :)
själv har jag gått här hemma och förberett inför morgondagen då vi ska på julbord på översten på kronprinsen, ska bli SÅÅÅÅÅ UNDERBART GOTT MED JULMAT!! och jag ser verkligen fram emot det.  Iofs så är det på dagtid men det spelar lixom mindre roll när man vill äta gott och umgås med sina kolleger på en annan nivå!
Finklädd vill man ju dock vara och jag har valt ut en svart klänning med en topp och en jeansväst över det, tror det kommer bli jättefint!!
Till det ska jag ha ett par svarta snygga stövlar och en snygg väska som jag ska låna av dottern min *L*




Sen ska vi ju ha varsen present med oss som vi ska byta med varandra och då handlade det max och minimum 50 spänn, jag köpte min present nere i puerto rico och min kostade 4.90 euro? ingen aning om det är mer eller mindre men vad spelar ett par kronor för roll?  jag lyckades packa in den ganska fint i alla fall och det har ju ALDRIG varit min starka sida det där med att packa presenter fint :)  har jag tidningspapper, servetter eller toapapper hemma så har jag tyckt att det lixom har gått lika bra (BARA DET ÄR INPACKAT) ....men idag lyckades jag just bara för att jag hade omslagspapper hemma, hade tejp hemma, och jag hade t om lite assesoar hemma *WOOOOOHOOO*


Hmmm...undrar om jag inte ska välja DENNA SNYGGA JULKLAPP själv?? *hehe*
fast det är ju egentligen innehållet som räknas och i denna paket gömmer det sig en pepparko, en saltko och en servettko som står på en träbricka, ja JAG tyckte i alla fall att den var jättesöt!!! annars hade jag aldrig köpt den!

ja vi får väl se imorgon om det blir uppskattat eller inte?  Just nu ser jag bara fram emot att få äta årets första jultallrik och jag kommer helt klart ta foto på den ;)

 

Nu sitter Danny, Viktor och Denise och kollar på en film, jag hade ingen ro i kroppen att hänga med på det eftersom jag ändå bara somnar, Mmm..det gjorde jag ju igår när jag såg filmen 2012


jag såg nog en halvtimme av den i början och sen vaknade jag mitt i alltihopa när det var ca en halvtimme kvar av filmen, så hmmm...tjaaa, jag kan inte uttala mig ännu om den var bra eller dålig?? somnade inte av att den var dålig utan somnade för att ögona helt enkelt ville det *L* så jadå, jag ska helt klart se om den för jag tror jag kommer att tycka den är bra om man väl får se hela filmen! :)

MEN NU ÖNSKAR JAG ALLA EN FORTSATT BRA MITTENIVECKANKVÄLL (onsdag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0