EgoJag

Idag har det varit en härlig och spännande dag, det började med att Jeppe kom hit och hämtade oss, han hade malmö trä lastbilen eftersom han hållt på att flytta sen dagen innan julaftonen, vi skulle upp och hjälpa honom med det sista och då samtidigt få se hans nya lägenhet **spännande** och den nya lgh var faktist jättefin och ser mer hem-mysig ut än den andra, visst var hans andra lgh fin den oxå men om man tänker på vad han har för möbler så passar denna nya lägenheten bättre..mindre men helt klart mysigare!
Ibland kan det vara svårt att göra stora lägenheter mysiga och man ska helst ha möbler som typ fyller upp de stora rummen ( vilket han inte hade ) just därför ser det mycket mer hemtrevligt ut i denna nya som har mindre rum och inte så mycket att fylla ut!
Vi var även inom Löddeköpinge och handlade en ny data på el-giganten...Danny hade råkat spilla öl på den andra så den la av på en gång!
Denna datan verkar vara ok och där är t om en web-kamera inne i datan *L* så jag har redan testat att ta lite EGO- bilder *hehe* kul faktist!! men det tar lite tid innan man kan klura ut alla de olika funktionerna :)

Ja så var det Lördag idag och Viktor ska tydligen sova över här..ja här nere i soffan!
Idag blir det rester från julafton för vi har fortfarande massa över, men imorgon vill jag minsann ha en redig middag med sås och potatis, så jag ska kolla på lite recept här nu och se om jag kan hitta något smarrigt att göra!?

här kommer två ego-bilder som jag testat mig fram att göra på nya datan *L*








tjaaa..inte världens bästa kvalite kanske men det är nog en inställnings grej?

DAGS ATT GÖRA LITE NYTTA HÄR NU!


Kommentarer
Postat av: Jayne

ha ha ha ha

Jag har en sån liten kamera här i datorn, som jag aldrig använder...hm... Får kanske ta och kolla den.

Här blir det yngste sonens favis.. Pepparbiff med potatis, sås, sallad och fetaost. hade tur att hitta pepparbiffar på COOP för halva priset...Ibland kan man ha tur..wooohooo

Kram på dej

2009-12-26 @ 16:35:19
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0