GO..natt

Väntar bara in Denise nu, hon ska komma in genom dörren närsom och sen är det sängen för mig..en viss person har redan slocknat i soffan och jag KOMMER INTE VÄCKA BJÖRNEN SOM SOVER!! hihi....nu får jag istället ha hela sovrummet för mig själv!!! jisses va skönt! Ärligt talat så finns det inget skönare än att ha en hel säng för sig själv, och det bästa av allt är att slippa höra de förbannade snarkningarna som kan vara VÄLDIGT...VÄLDIGT HÖGLJUDDA!

JAJA...nu har Dede kommit hem o jag ska upp och sova så jag kan jobba imorgon, så SEE YOU LATER!!

 



GOOD NIGHT!!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja du...här var det JAG som somnade i soffan!!! Vaknade vid 5 tiden, när sönerna skulle lägga sig.. men jag orkade bara inte ta mig uppför trappan... ha ha ha ha.

DU.. inga brev nu till ngn bonde... du stannar HÄÄÄÄÄÄÄR. ;(

Min tokiga Elvis räds inte snön.. men vi vill inte släppa ut honom... det är ju kallt...brrrr.. men han går och gnäller. I torsdags var han ute i 4 timmar... han borde ju ha fattat...tycker man. Fröken Sessa tog ett steg ut på trappan... sen in igen.

Ha en bra dag...jag ska till IKEA o leta julklappar.

2009-12-19 @ 09:44:51
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0