håll mig uppdaterad!

Ajjjjj...VAD SKA JAG TA MIG TILL???? mina favvooprogram slutar ju nästa vecka och jag som har följt varenda ett avsnitt!!! hur ska jag kunna leva med vetskapen att det INTE BLIR SOM JAG VILL???? Ohhhhhhhh...vilket dilemma jag befinner mig i! menar jag kan ju inte se sista avsnitten eftersom jag inte e hemma, hmmm,,,kanske ska jag ta och avboka min resa? Ohhhhhhhh...VILL JU INTE MISSA NÅT!!

JAJA...ni får uppdatera mig helt enkelt! jG HEJAR på Janne i BONDE SÖKER FRU och jag vill han blir ihopa med Anette.

Mammas pojkar..tjaa...där önskar jag bara att Christian ska ta sitt förnuft till fånga och bli ihopa med hon den äldre ( kommer inte ihåg namnet )
faaaaaaan..att alla avslut ska vara just den veckan jag är borta!!
Nu har i alla fall Viktor gått hem o jag ska ta o mysa lite med Denise nu innan vi åker iväg.


kram från mig!



Kommentarer
Postat av: Jayne

Bonde söker fru ser jag ju inte..tyvärr men mammas pojkar ser jag. Ska hålla dej uppdaterad jag lovar!!!!

Vilken fin tunika/blus du hade på fotot. ... fin färg. Var är den köpt???

2009-12-03 @ 08:33:44
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0