här var det förkylt!



Är helt genomförkyld!! Hur kan det bara flyga på en så utan anledning? Kände av det redan igår när jag satte mig ner för att koppla av, helt plötsligt blev jag helt snuvig och började frysa.
När jag steg upp imorse när klockan ringde så kände jag först ingenting men ju längre jag var vaken så kom förkylningen tillbaka mer o mer, och nu sitter jag här med snörvlande näsa och rinnande ögon *Proooosit*
Känns inte alls bra att ringa och sjuka sig nu i mellandagarna, men vad ska man göra? i o med att mina ögon rinner så är det kört, har varit med om det innan och då har det ändå slutat med att jag fått gå hem.
Det är ändå ingen som tackar en för att man går till jobb och är sjuk!
Nu känner jag att jag börjar frysa oxå, så jag ska faktist ta och krypa under täcket igen! försöka SOVA bort det helt enkelt!!

hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Krya på dej nu! Jag tycker du gör rätt i att stanna kvar i sängen, men det är aldrig kul att ringa och sjukanmäla sig....usch usch..

Sov gott

2009-12-28 @ 07:48:18
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0