nån som e sugen på en banan?

Mätt och belåten och det är rena skitväder ute, skönt att vara inomhus i värmen och det tycker tydligen tjockiskatten oxå :-)



Jaaa...hon har verkligen lagt på hullet nu under vintern, hon är alltid inne utom just när hon är nödig...då pallrar hon sig ut en sväng för att sen återvända in i värmen som ni kan se *hehe* och vad jag själv kan se så är där en banan som borde bli uppäten ganska snart innan den börjar krypa utav sig själv :)

Jaja,,idag har jag fixat till en soppa med lite diverse saker i...slängde i vad jag hade hemma typ och den blev helt klart godkänd och mättande med ett par smörgåsar till.



ser kanske inte så god ut men JOOO..den var god!

Nu ska jag kolla in filmen 2012 som grannen har bränt ner, skulle egentligen vilja se den på bio men jag kan inte bärga mig, har ju hört att den ska vara så himmla bra?!  Tjjjaa..mitt betyg får komma imorgon för jag tror inte jag orkar gå ut här nåt mer idag.
Så nu säger jag hej o hå o ha en fortsatt bra kväll!!

kramis bananis

Kommentarer
Postat av: Jayne

Filmen: med eller utan text????

2009-12-17 @ 08:01:15
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0