otäcka drömmar

Gomorgon Bloggen

så otroligt skönt det är att sova i sin egna säng, där nere i gran canaria vaknade man upp flera gånger per natt för att sängen var hård, eller oxå var det för varmt, nån gång vaknade jag upp av att jag låg o drömmde om vulkaner o en annan gång var det Tsunamin, sen vågade jag inte somna eftersom jag låg o lyssnade efter konstiga ljud så att man kunde vara förberedd om det nu skulle hända nåt! jaaa det är typiskt mig att ligga och grubbla på sådana saker. Så inte konstigt att man sover som en stock nu när man har kommit hem.
Men nu är jag uppe i alla fall, Hmm...ja jag har vart uppe två timmar ca och jag har redan vart ute med hunden, vart uppe och handlat och startat två maskiner i tvättstugan så SÅÅ illa är det ju ändå inte :-)

Idag har jag  börjat denna veckan med en ledig dag så det känns rätt så skönt att man fick ytterligare en dag ledigt innan man återvänder till verkligheten.
På Torsdag ska vi ut och äta med jobbet på dagtid ( julbord ) så då kommer man bara jobba en halv dag, känns skönt det oxå :)

jaja..nu ska jag fortsätta med mitt här hemma.
ha en fin Måndag


Kommentarer
Postat av: Jayne

"Japp...för här hemma händer ju inget..."

En natt här om helgen så la jag mig i soffan..kunde inte sova med snarkandes älskling bredvid mig. Jag fick larma av huset... då tyckte jag mig höra ljud.. kom de från källaren..hm.. vad skulle jag göra om det kom upp ngn... Det slutade med att jag gick upp, larmade och la en huvudkudde över huvudet..bredvid min snarkandes älskling. Ja... kom tjuvarna upp så skulle ju larmet gå igång... ;)

Kram på dej du lyxlirare (antar i och för sig att du jobbar helgen...??)

2009-12-14 @ 18:57:47
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0