söndag 27/12

Imorsse var det sista dagen som man fick passa på att ligga och dra sig så länge som möjligt innan man steg upp för att möta dagen, imorgon börjar ju allvaret igen!! Upp tidigt för att bege sig till jobb för att kämpa sig igenom en hel arbetsdag *Phuuu* men jag jobbar bara tre dagar denna veckan sen är man ledig till Nyår igen. SÅ INTE KLAGA!!!
Idag ska jag bara vara hemma och tvätta upp lite, tvätten har samlats nu när man inte har tvättat på ett par dagar, det går minsann snabbt det där.
Nu är jag även trött på att äta rester så idag blir det en annan middag här hemma, vet inte än vad det kommer att bli men i vilket fall som helst så blir det ingen form utav julmat *L*
Men tvätten ligger och väntar så bäst att ta itu med det allra först!!!


















Kommentarer
Postat av: Jayne

Godmorgon ...gommiddag.

Tvätt ja... här tvättas det för fullt...just nu är det sofföverdrag.

Färgen är lite Kaffe med mycket mjök.. färg.. hi hi hi hi.. Sen blir det tapet på väggen där tv:n hänger. Den går i vitt, denn färg och en ljusare nyans.

Jag blundar för stöket...hrrrrrrm..

Stackars dej...jag är ledig fram till den 7:nde..ahhhh ;)

2009-12-27 @ 10:40:51
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tycker synd om dig att du ska behöva stiga upp tidigt i morgon bittia. Men jag lovar ska tänka på dig halv 6 i morgon när jag sitter i min pyjamas o läser syd svenskan o dricker mitt morgon kaffe. Blev Denise nöjd med klapparna. Mamma Puss o Kram

2009-12-27 @ 17:05:06
Postat av: annette

tack mamma vad snäll du är som lovar att tänka på mig medan jag jobbar och sliter!

Denise blev glad för klapparna, hon tyckte att bubbelflaskorna var häftiga!! L

2009-12-27 @ 17:50:38
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0