Tacogratäng

fixade en ny maträtt idag som jag hittade på Ica när jag var och handlade, tyckte det lät gott och enkelt så jag bestämde mig för att testa och GISSA om det var gott? HELT KLART VÄRT ATT PROVA!
jag hade bara sallad och nacho chips till men man kan nog även ha ris till detta.


detta är sakerna som jag hade till middagen idag..800 gr blandfärs, 2 små burkar creme fraiche, 2 påsar mix taco-gratäng och en påse nacho-chips + sallad som vi hade över sen igår.

Det var verkligen gott och lätt, och misslyckas kan man absolut inte göra!

 

Hmm..tjaaa...bilden gör sig inte förtjänst..utan det smakade bättre än vad det ser ut ;-)


Kommentarer
Postat av: Jayne

Detta provade jag för ett tag sedan...sådär ok...var svaret här hemma... barnen älskar tacos men vill ha det som vanligt, misstänker jag.

Så...onsdagen också över---- wooohoooooo wooohoooo

2009-12-02 @ 20:57:22
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0