Tulpaner på bordet

Dom här fina tulpanerna kom Danny hem med för en stund sen :-)




Ja alltså inte för att han sprungit och köpt dom till mig bara sådär helt apropå AhhhNääää...Nejdå, han har väl fått dom utav någon oxå passar det ju bra att *låtsas* som att han köpt dom till just mig *L* men jag såg på hans *smile* att det inte var så! JAJA...fina är dom i alla fall!! Och man kan ju njuta av dom så länge de nu står.

Tur att jag stannade hemma idag, för jag har feber och är fortfarande genomförkyld, har sovit från och till och ena mituten har jag frusit för att sen nästa minut svettas, och det bränner under ögonlocken när jag blundar.
Men mat måste man ju ha ändå och nu har jag plockat fram vad jag hade hemma, så det blir en rätt utav dessa ingredienser.




Åter kommer med recept lite senare! (om jag orkar)

ciao!

Kommentarer
Postat av: Jayne

Alltid fint med blommor...men jag har det alltför sällan... Får kanske gå och köpa mig en bukett???

BRA att du stannade hemma och får sova bort det sjuka....

Mat ja... det måste man ju ha..frisk eller sjuk.

2009-12-28 @ 15:03:44
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0