blev väl ganska så bra!

dotterns klädställning ÄNTLIGEN  klar :) och det blev ganska bra, innan har hon haft sina kläder här nere men nu har hon dom i lilla rummet intill hennes eget rum, tycker att det passar bättre för henne, så jag hoppas att hon blir glad när hon kommer hem!
Nu slipper hon ju att springa ner för att välja kläder efter att hon duschat där uppe.....ALLT SAMLAT på en o samma plats :)
Funderar på att köpa en sån ställning till mig själv oxå, för hela klädkammaren är fullproppad...ni vet hur man är...Aaaaa...det är ju synd att slänga....tänk om det blir mode igen? jag har så svårt för att slänga kläder fastän man typ aldrig går med vissa saker men som sagt man vet ju aldrig om det kan komma till användning nån gång i framtiden?

japp sån är jag!!

hur är du?



Kommentarer
Postat av: jayne

Hej

SER jättebra ut... detta med kläder och ordning är inte min grej.. jag sparar också... även sånt som inte passar.. kan vara bra att ha... ehhh

MEN så får jag mina rycka.. och vips så slänger jag rubb....

Förra veckan var det bland sängkläder... sönernas gamla spiderman lakan..ehhhh... varför spara???? Jag slängde en soppåse med sängkläder... känns BRA!!!!



Att föra äver bilder och in, kan jag... men kameran vill plötsligt inte vara med... hittar inte den på datorn... fattar nadda... så jag får prova och prova igen... SEN.



Har satt sönerna på att städa i källaren.. hi hi hi... Jag var nera och röjde fram allt skit.. la det på bordet.... över deras datorer... SÅ att de skulle se och inte "glömma"... Yngste var snabb att städa... nu håller äldste på i sin hörna... han dammsuger just nu.. BRA jobbat...

2009-07-10 @ 13:55:39
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0