fan va jag e rastlös

Fan va det är varmt!! orkar knappt vara ute i trädgården, JAG VILL TILL STRANDEN!!!!
men jag har ju ingen bil *grrr*  och jag vägrar sätta mig på en het buss,bortskämd kanske?
ja då får jag väl vara det!
Jag har i alla fall gjort lite nytta här hemma idag trots värmen *L*
har frostat av min frys och det behövdes VERKLIGEN!
oxå har jag ätit glass *mums* vad gott det var, älskar glass när det är så här varmt.
Har gått ut och in hela dagen och känner mig rastlös just nu.
Där har kommit en röd tomat på tomatplantan som är i trädgården


stor är den minsann oxå *L*

Ucsh nu ska snart Lisette iväg o jobba *tviii Attan* för att jobba i denna värmen
jag är glad att jag slipper!! :)

see ya later


Kommentarer
Postat av: jayne

wow...va du var lik dig på sista bilden...för det är väl du????? Kram (läser in mig på dig...hi hi hi)

2009-07-04 @ 10:37:25
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0