ge ett förslag till mig!!

Nu känner jag mig lite orolig, när jag stod och borstade håret innan så såg jag mitt födelsemärke i hårbotten,
jag vet ju att jag har haft det en tid för det var lilltösen som såg det första gången, men nu tycker jag att det har blivit större!!  oxå är det då svart till färgen!!
Jätterädd just nu, men ska nog ta och kolla upp det ändå.
Denise säger att det är samma som innan men ucsh...jag gillar det inte alls!!

Försöker komma på vad jag ska ha till middag idag men mina ideer
tycks vara slut och inspirationen likaså.
Känner inte alls för att laga middag idag men mat måste man ju ha!!

KAN NÅGON GE ETT FÖRSLAG PÅ NÅT ENKELT MEN GOTT???




Kommentarer
Postat av: Jayne

Kolla upp märket så du kan känna dig lugnare sen!!!



Mat... ja du.. här hemma ska vi ha fläskfile, potatis, sås och andra tillbehör idag.. Imorgon däremot... Jag och L har bröllopsdag..men ska till Ullared...



Hm... får bli en korvmaja som får fixa mat till oss... ha ha ha ha...



Partajandet vad kul igår...??? Idag ska vår grannson ha 25 års kalas.. han bjöd in vår grill.. men ja.. bara den fick komma. Men...men... vi klarar oss nog ändå ;)

2009-07-25 @ 15:39:30
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0