kaffe är morgonens dryck







Ja så var det en  ny dag och jag har nyligen varit ute i tvättstugan och
slängt i två maskiner, här hemma i denna familjen finns det ALLTID
en massa tvätt? jag vet inte hur vi bär oss åt???
Idag blir det fyra maskiner och då tvättar jag två mattor oxå.

Solen är framme men det blåser ganska rejält, kändes lite kyligt
i luften oxå, men det är kanske bara nu på morgonen?
Idag ska jag försöka få tag på mina ljus till lyktorna
dom är jättefina!
Sen ringde Danny och ville ha en *bag in box*
Hmmm....
Någon som kan rek nåt gott *bag in box vin*???

Jag har lite panik i kroppen här just nu för jag hade inget kaffe
hemma när jag vaknade så jag har inte fått mitt morgonkaffe *Ihhh*
får sätta på mig sandalerna och gå upp till konsum, så jag får
mitt efterlängtade kaffe



Kommentarer
Postat av: Tippie

Här blåser det också för fulla muggar!:O

2009-07-21 @ 10:43:53
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: jayne

Blåsigt japp... men jag sitter ute... Maken jobbar med... källaren.

Syster yster ska till Turkey idag, men tittar in om här innan. De ska vara på Sturup klockan 14.00...så.. Ska låna ett linne av mig.

Kakkan blev bra... sockerkaka är aldrig fel..lätt och snabbt.

Bag in box vin... ja du... jag är ingen vinkännare.. men det du gillade Relax.. finns inte det i bag in box???

2009-07-21 @ 11:50:54
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jesper

Har vaknat till liv för längesedan...

:D

Städat och pysslat hela morgonen :) = :(

2009-07-21 @ 14:34:54
URL: http://kepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0