kusin vitamin är på besök

Idag är jag supertrött i både hjärna, kropp och själ.
Har varit en tuff dag på jobb med en jobbig och tung vt som
knappt kan stå på benen, och inga direkta hjälpmedel har han hemma heller
så man kan sköta honom ordentligt.
Förstår nte hur dom kan skicka hem en människa i så dåligt skick när
dom inte ens kan ordna så han får hem en vårdsäng t ex
hade han haft det så hade det vart mycket lättare att sköta honom hemma
för som det var idag kunde han inte ens förflytta sig in till toaletten fastän
vi var tre personer som försökte hjälpa honom!!

USCH INTE KONSTGT MAN BLIR TRÖTT

Idag passar Lisette den minsta kusin vitaminen
och just nu sitter han i ett bad.
dom har varit i folkets park och åkt karuseller



och när dom kom hem käkade vi lite middag
spagetti med köttfärssås, går väl alltid hem hos barn *L*
Nu ska Lisette o jag sätta oss i soffan med honom och titta lite på tv
och jag tror att han kommer att slockna ganska snart :)

här är en liten bild på Lisette och kusin vitamin



visst är dom söta och lika varandra *hihi*

Och Lisette är såååå söt när hon spelar *mamma* haha
På fredag kommer hon va mer eller mindre helt *slutkörd*



Kommentarer
Postat av: Xphoto

Nu den äntligen klar min andra blogg.

Min FOTOBLOGG.



Varsegod, ta en titt :)



Trevlig dag, tyck gärna till...

2009-07-22 @ 21:01:33
URL: http://xphoto.blogg.se/
Postat av: jayne

hi hi hi jättesöta är de!!!

P mår bra nu... men är så klart arg på resebolaget..och jag med!!!!

Usch.. maken trodde ett tag att hon dött på flyget.. hon bara säckade ihop i stolen.. USCH!!!!! Vilken upplevelse för honom...

Men hon är på benen igen... jag vill bara få hem henne...dock.

Kram

2009-07-22 @ 21:26:25
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jesper

HAHAHA, ja, harregud, så söta dem är!

Vaddå nörd? :P

2009-07-22 @ 23:56:19
URL: http://kepp.blogg.se/
Postat av: Lisette

Vi är jäääättteee söta haha.

2009-07-22 @ 23:59:55
URL: http://lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0