POKERKVÄLL



Ikväll blir det pokerafton här hemma, det brukar alltid vara kul..och vi har ju även idag tur med vädret så man kan ju sitta ute till långt in på kvällen. . UNDERBART
Vi har den här kvällen var tredje månad och då turas alla om att bjuda på mat och denna gången är det då Lisette som ska bjuda så det ska bli intressant att se vad hon har att komma med idag *L*

Idag är jag jätteglad, har fått kontakt med min gammla ungdomskamrat Jayne, ska bli jättekul att prata vidare med henne,det är ju jättelängesen vi pratade sist.

men nu ska jag bege mig ut i hettan...ska iväg till bolaget och köpa en flaska vin till ikväll.

RELAX



ETT UNDERBART GOTT VIN!!


TJING SÅ LÄNGE! O GLÖM INTE ATT DRICKA MASSOR MED VATTEN!!

Kommentarer
Postat av: jayne

Hej svejs i hettan!!!! Jag kan bara hålla med om att det är KUL att få kontakt igen!!!!!

Jag var ju med redan när Jeppe och Lizette föddes.... (Jeppe fick nog sin första glass av mig och Petra...hi hi hi).

Detta vin har jag icke smakat.... men vin ska jag dricka idag..absolut.

Ha en superrolig kväll nu med dig!!!! (Jag hejar på dig)

2009-07-04 @ 11:25:08
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Hej på dej

Jag var tvungen att prova Relax idag...mycket gott!!!

2009-07-04 @ 19:19:19
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Goafton... vet du.... Caroline hörde av sig...hon föreslog en tjeträff....hm... ingen dum ide???

2009-07-05 @ 18:01:05
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0