regnet det bara öser ner..

ojojoj...vad det kan regna,  eftersom jag somnade här nere i soffan så vaknade jag även här av att det hördes som om det var krig...det smattrade på hela uterumstaket och efter en stund fattade jag att det var som det regnade och det var inte lite regn det kom heller, det var som om himmlen  hade öppnat sig, ganska skönt ändå men bara det inte håller i sig. och skönt så länge man inte ska gå ut *L*
Idag måste jag få ihopa Lisettes klädställning som jag köpte på Ikea, hon kommer  hem idag och jag ville ju att det skulle bli en liten överraskning till henne, och då ska den helst varra upppackad o klar med kläder på.
Men nu ska jag först äta mig lite frukost så man orkar med dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0