take it easy....



HAHA.....nä tack...Ingen stress för mig här idag
Trots att jag vaknade tidigt så behöver jag inte stressa för det
och det känns verkligen SKÖNT!!!

Som *J* sa i en kommentar till mig, att man brukar ju alltid
vakna tidigt när man är ledig och JAPP jag håller med
STÖRIGT SOM BARA DEN

Men det är mest den där känslan att man slipper stressa sig på morgonen
man slipper fixa och dona med sig själv
man slipper vakna med känslan av att man ska iväg till jobb

HELT ENKELT

Man vaknar och kan göra allting i sin egna lilla takt utan en massa jäkt och stress
det är det som är så skönt.

Sitter här nu med en go kopp kaffe *utan mjölk i*
( för den är slut som vanligt* )

Lisette, Denise och kusin vitamin sover som stockar ännu
och nu ska jag snart gå ut och promenixa med felledoggen
Smulan har fått sitt morgonkel så allt är frid och fröjd :-)
FÅR SE HUR LÄNGE DET VARAR *hihi*

pöss

nosen

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Postlådorna är från Bruka Design och finns i flera färger. Jag har faktiskt noll koll på om de säljs av ngn nätbutik. Annars kanske det finns ngn affär i din stad som har deras sortiment? Lycka till och ha en bra dag.

2009-07-24 @ 10:03:49
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: eva-marie

neee om sanningen ska fram så ställde jag klockan för att jag och sonen måste börja vända tillbaka dygnet... så att man inte får en chock när man börjar jobba ;)

2009-07-24 @ 11:19:00
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0