elle,belle,bi

Jaha,,så var det snart kväll!! hmmm....JAG VILL VERKLIGEN INTE!!  känner riktigt hur ångesten griper tag om en ju mer timmarna går.
Tänk att jag måste pallra mig upp halv fem imorgonbitti............... OHHHH...JAG KOMMER DÖÖÖÖ!!!
Man ska ju inte önska livet av sig men nu önskar jag nästan att jag var pensionär eller nåt *hihi* men kanske inte ändå???

jaja...jag åkte aldrig till min mamma o Nisse idag, ringde o frågade om det går bra att komma imorgon efter jobb istället, och det gjorde det, däremot var jag iväg o handlade toningsshampo, så nu är mitt hår chockladbrunt *L*
ALLA dom grå försvannt!! :)
var inne om och handlade mig ett par fula men sköna skor oxå..ska ha dom på jobb..


ja..inga skönheter precis men dom var sköna!

sen var jag inne och handlade lite gosaker till katten o hunden, det blev grisöron till hunden och dom är såklart redan uppätna *L* sen tog jag lite olika påsar kattmat till fröken smula, hon är så förbaskat kräsen nu för tiden men nu har hon lite att välja på i alla fall.


kan undra vilken hon föredrar???

Idag blev det inget märkvärdigt till middag alls, orkade inte lägga ner en massa energi på middagen idag, så det blev faktist bara pulvermos, mamma scans köttbullar, sallad ( från igår ) och lite lingonsylt. TRÅKIG MAT..men ibland får det bli så! *speciellt en dag som denna* *TVIIIIIII*



Och nu ska jag snart gå och ta en ducsh, sätta på mig pjamasen *s* och sätta mig i min underbart sköna fåtölj och bara koppla av innan det är dags att krypa till kojjs för att förhoppningsvis sova gott hela natten för att sen vakna när klockan ringer halv 5 imorgonbitti och det är dags att bege sig till det J...A jobbet *suck*

hoppas alla har en fortsatt bra söndagkväll

pöss and good by for now!!

Kommentarer
Postat av: Soetnaus

De göre nog garanterat :D hihi...

fina skor :D

2009-07-12 @ 19:03:26
URL: http://soetnaus.blogg.se/
Postat av: jayne

Hej på dej

Om fyra veckor är det min tur att känna så här.. och du är du redan inne i allt....och ser fram emot julledigheten... hi hi hi hi

Jag gissar att du varit på Ekohallen idag....???Jag var på ÖB....handlade lite smått och gott...som man i det läget verkligen tror att man behöver...

Hår... ja du.. jag har lääääänge färgat mitt själv, till jag för ett år sedan lät min frisör slinga det... sedan dess får hon fixa med utväxt och nya slingor emellanåt... skönt att få det fixat så, men det kostar...

Halv fem... usch...usch... men du ska se att du klarar det....heja heja dej.

Kram

2009-07-12 @ 19:52:37
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

aha okej vad vart det för bio då ?? själv har jag ej gjort så mycke idag mest vart hemma

2009-07-12 @ 19:56:30
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: liten pa jorden,men STOR i orden

Köttbullar och mos funkar alltid och är förbaskat gott! salladen såg jättesmarrig ut. mums!



Tack,söta du! kanske var det din tumhållning som fick hem honom? =)



Ja,tidiga mornar är aldrig kul...



Hoppas du får ett fint avslut på Söndagen och att solen skiner på dig imorgon!



Kramkalas

2009-07-12 @ 21:56:22
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Postat av: jayne

Hej på dej

Hoppas du får en bra måndag....

2009-07-13 @ 08:51:16
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Jag har tänkt och tänkt på dej...försökt stötta dej i mina tankar!!! Förstår att du är trött nu ikväll... första veckan är...pecka...Kram på dej

2009-07-13 @ 17:55:01
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0