jag efterlyser min katt!

Man ska ju inte klaga men gud va VARMT det är!! helt otroligt sommarväder och imorgon ska det bli lika varmt sägs det *L*
Idag har det varit stranden hela dagen,skönt som bara den har det varit, och jag har t om hunnit med att vila en stund på soffan, man blir minsann trött i solen!
Denise och jag har precis varit ute och letat efter smulan IGEN..hon har inte varit hemma sen klockan 5 imorsse *JÄKLA MISSE* jag blir ju så orolig när hon gör så.
Jag har så lätt för att förstora upp det oxå, det är mitt stora problem, för jag mår inte bra av att gå omkring och vara orolig,jag tror lixom alltid det värsta!  (kommer ju få magsår snart om katten ska hålla på så här)  jag hoppas innerligt att hon bara lagt sig i skuggan nånstans o somnat!  katter kan väl göra så? eller?

Någon som varit med om samma?  berätta gärna isåfall.

jag har lust att ta en kall ducsh nu men det är ju knappt lönt förrän det har blivit lite svalare, man blir ju lika svettig med en gång man stiger ur duschen...så jag tror jag väntar. Men jag ska se i kylen om man kan hitta på nåt att äta idag..hmm..man e inte ens hungrig ju *L*  blir kanske bara lite filmjölk o banan? gott när det är varmt ute :)

jaja...nu ska jag göra lite nytta här hemma *phuu* (om jag orkar)

Hugs


Kommentarer
Postat av: jayne

mmmm... För två år sedan försvann vår Sessa... hon är alltid i trädgården eller hos grannarna, går inte längre (Elvis går låååångt). Vi kallade på kvällen... ingen Sessa... fick lägga oss utan henne... nästa dag fortsatte vi leta, kalla... ingen Sessa... tredje dagen samma...

På natten där ringde det på dörren vid 01.00... det var grannarna...de trodde att Sessa kunde vara inne i deras grovkök...bakom alla maskiner.

Vi gick in och började kalla.. för varje gång jag sa hennes namn, mjauade hon och kom ett steg närmre... till slut var hon ute... och hemma!!!!

Sedan dess är hon rädd när hon går ut...(YES!!!).

Usch, tänk att man kan bli så förälskad i dessa varelser...

Kram

2009-07-04 @ 10:35:21
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0