han har inget tålamod karlen!!

Nu är klockan 16:35

dagen börjar närma sig sitt slut och en ny dag frodas!
jag åkte ju iväg för att köpa ljus till mina stora utomhuslyktor
haha..men som vanligt är det *mig* i ett nötskal!

HITTADE ALLT UTOM JUST DET

Det blev istället lite kläder till lilltösen
sen snabbt in och handlade nåt att grilla ikväll.

skickade ett sms till lilltösen och mutade henne lite
om att
*städar du ditt rum fint så kommer mamma hem med en sak till dig*

jajaja...klart man inte ska muta sina barn men ibland är det bara NÖDVÄNDIGT
och jag hade lixom redan köpt kläderna till henne när jag skickade sms:et
Tänkte bara att det kunde ju vara en liten krydda för henne att det blev roligare att städa.
MEN nej...nej...nej
hon får inte kläder varenda gång hon städar sitt rum!!! ABSOLUT INTE

Det ska man kunna göra utan att behöva få något


här är det jag handlade till henne!


svarta tights med dragkedja nere vid benen
grön fin tunika med text
en scarfs (svart o glitter)
allt från kapp/ahl


örhängen i olika färger (kan ju jag oxå låna) *hehe*



så här fin blev hon och väldigt glad, hon glömde Tom den
onda foten :)

och hennes rum blev Perfekt städat!!

Nu sitter Danny där ute och försöker få ihop en tunna där han ska ha grillkol i
men jag väntar mig snart en duns eller ett skriii av nåt slag
för det där med att bygga ihopa saker är ju inte hans starka sida, han blir vansinnig
och slänger grejorna istället om inte han lyckas få ihopa det!
INGET TÅLAMOD FÖR FEM ÖRE HAR DEN KARLN



Vi får väl se hur det slutar???!!!
får kanske gömma mig under bordet  eller nåt?

HAN fick sin *bag in box* i alla fall
det skulle ju tvunget vara rött så jag changsade och tog ett i högen


smuttat på ett glas och tjaaaa...sådär!!

Nu är det snart dags att grilla lite..
hamburgare,korv, potatissallad, tomater o gurka.

SKA BLI GOTT NU NÄR MAN ÄR HUNGRIG!!


AUF VIDERSEIN???? *hihi*

Kommentarer
Postat av: jayne

Hi hi hi hi hi Danny ser ut att fått ihop tunnan...eller... Ska ha ha grillkol i den som kan användas eller... varför??? Bara en liten undran så där---gillar han inte påsarna eller????



Snygga kläder tösen fick.. Muta.. gör jag!!! Eller ja belöningssystem kör jag med. Vi har satt upp saker barnen ska göra som; läxor, träna trummor, hjälpa till med maten, stänga datorn vid 21.00, gå upp senast 6.45, städa vid datorerna... (ja detta är skoldagar). För varje grej de gör sätter de ett kryss som sedan är värt 5 kronor... Himla praktiskt och bra. Speciellt för V är detta systemet bra, för han "glömmer" lätt bort tid och rum...



Så inga ljus.... hi hi hi hi... får bli en runda till alltså???



Kram på dej..skulle hälsa från P...nu är de iväääääääg.

2009-07-21 @ 19:04:57
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0