jag tror min hund är drogberoende.

Nu har jag varit jätteduktig! jag har hunnit med en  massa sen jag steg upp..har ätit frukost, tvättat upp två maskiner som jag hängt upp där ute ( blåser friskt så det torkar snabbt ) , har fundilerat ut vad jag ska ha till middag idag (blir nåt nytt,en typisk lördagsrätt ) , varit uppe och handlat, dammsugat och torkat golven här nere,kelat med katten och skällt på hunden!!
Jaaa,,,jisses...vilken energi!! *L* kan ju nästan tro att semestern Börjar istället för Slutar!! hihi..för egentligen borde det va tvärtom va???
Anledningen att jag skällt på hunden är att han jagar getingar! Man kan ju inte ha ögon i nacken men när man väl ser att han jagar dom så säger man ju såklart till honom!
Jag tror faktist att han använder getingarna som en drog,,tror att han får sig en liten *KICK* utav dom, för han ger sig lixom inte förrän han har ätit upp dom.
När han väl har brottat ner dom till marken så närmar han sig dom igen med nosen o tungan och jag ljuger inte om han har blivit stucken ett hundratal gånger, ändå ska han på dom igen...SÅ ABSOLUT ATT DET ÄR EN DROG FÖR HONOM!
man riktigt ser och hör att han blir stucken,för han fnyser,frustar,och slickar sig frebrilt om nosen, men han ger sig inte förrän han har lyckats äta upp dom.
Efteråt ser han jättelycklig ut ***woow nu fick jag lite uppåt-tjack*** ja han e helt galen hunden när han ser en geting, han vill ha den till varje pris.
Är ju rädd att han till slut blir stucken i halsen men som sagt man kan inte ha ögonen med överallt.




                                    ♥




                                                   =

                                             SANT!!!






Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

vilken gullig hund :)

2009-07-11 @ 13:22:28
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Tack så mycket! :) Vilken fin hund, haha.. min lillkille jagar myror, inte lika farligt som getingar dock men de tycker dom är kul :)

2009-07-11 @ 13:47:00
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: jayne

isch... jag förstår din oro.... Våra katter jagar också getingar.... men jag tror inte de lyckats fånga dem----tror alltså. De är ju lite smidigare än en hund så... man märker nog inte det på samma sätt.....

Tvättat har jag med gjort idag och hängt ut.. alla sängkläder...nytvättade och nybäddat---mmmmmm.

Ullared ska vi till längre fram på SEMESTERN (hi hi hi)....får se om jag hittar sån parfym, jag älskar vanilj.. sitter just nu här och doftar vanilj... jag köpte två stora vaniljblockljus på IKEA...mmmmmm

2009-07-11 @ 16:42:00
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0