räk-jakt

Ohhhh...såååå MÄTT jag är!!!!    tror jag kreverar snart alltså!

Näää...nu djäklar..imorgon får det bli styva linan  *Ghhhaaaaaa*

Minst
20 situps ska jag göra imorgon o jag ska bara äta nyttigt heeeela dagen.

Vill tacka min gulliga dotter och hennes underbaraste kille för en god middag...eller Hmm...middag o middag??
det blev mer som en lördagskvällsrätt!

Men som sagt ...NU ÄR MAN PROPPMÄTT!!



Lisette o christoffer donar i köket (smula sitter och studerar)


DETTA BJÖD DOM PÅ


                        

Jättefina och goda smörgåsar!!  **räkor o ägg**    **köttbullar o rödbetssallad**   **brieost och oliver**   **en ost och paprika**


SUVERÄNT GOTT!!!


medan de fixade dom goda smörgåsarna så lekte Lisette lite med smulan, hon skulle upp och jaga räka!! Hahaha...så här såg det ut!!



ja man ser ju inte räkan men lisette viftar med den i luften!
så ni ser...MIN KATT KAN SITTA VACKER TASS *hihi*



smulans belöning!!

Efter maten kollade jag bloggen o hittade då ett litet inlägg från *P*  blev jätteglad och satte mig genast och skrev ett lååångt långt mail, som sen visade sig inte komma fram när jag väl skulle skicka det!
Vet inte vad som hände men blev såklart ganska frustrerad att mitt låååånga mail inte nådde dit det skulle, men det är bara till att skriva ett nytt imorgon för just nu är jag så förbaskat mätt och trött att jag bara ska gå och sätta mig i min stora sköna fåtölj där jag alltid brukar slocka *hihi*

så väck mig imorgonbitti!!
halv 5
tack


natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jayne

hi hi hi...väcker dig.....sussa gott.

2009-07-19 @ 23:52:02
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej

Vad kul ser fram emot ett nytt mail hehe. Själv åker jag och min man Patrik till Turkiet i morrn. Båda vaknade tidigt idag och det känns som julafton, vill åka nu hehehe..Ska bli skönt!

Hoppas du får en bra dag så hörs vi!!!Kram

2009-07-20 @ 05:58:42
Postat av: Frida

Mmmmm... det ser jattegott ut!

Tack for att du inte tyckte jag var en nerd! "skratt"



Have a good one!

2009-07-20 @ 06:24:56
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: Mie

Det där såg riktigt smaskigt ut och fast jag nyss ätit frulle blev jag riktigt sugen igen.. ☺

Lycka till med sit-upsen..

2009-07-20 @ 07:22:27
URL: http://mies.webblogg.se/
Postat av: Josse

åhh vad goda mackorna såg ut!! nästan så att det vattnades i munnen :D haha

2009-07-20 @ 12:04:47
URL: http://joshce.blogg.se/
Postat av: Lina

inte konstigt du blev mätt hörru :D

2009-07-20 @ 12:07:26
URL: http://energetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0