teaterapa

så var denna dagen då snart slut, Mmmm..dagarna dom bara springer iväg tycker jag utan att man lixom hinner tänka!!

Idag fick jag ju som sagt gå hem lite tidigare från jobb både på gott och ont..skönt att komma hem tidigare ju men jag

missade oxå en viktig Vt som skulle komma hem idag, och tösens fot var inte så illa som det lät i telefon när jag pratade

med henne, visst hon hade säkert ont men liiiiiite teater var det nog oxå *L* men...men..Man har väl själv vart likadan?!


Jag har ju fått gjort en del här hemma som jag kanske inte hade gjort om jag jobbat mina timmar fullt ut :)

Fått upp en bambugardin i köket ( är såååå varmt i köket när solen står på )





Har tvättat upp lite kläder





Tänt lite aromaljus *L* jag älskar värmeljus som luktar gott, så jag brukar alltid köpa dofter till mina grottljusstakar eller vad dom nu kallas???
Idag var det riktigt mysigt att tända dom för SOM DET VRÄKTE NER ett tag och ÅSKADE!!!
Det blev helt mörkt i hela huset och det påminde lite om höstkvällarna! *L*
Annars har det vart komnstigt väder hela dagen, ena minuten har solen skinit o sen i nästa sekund har det regnat som spön i backen!
Imorgon är jag ledig och då har jag väl lite planer på att åka ut och handla stoooora stearinljus till två lyktor som ska stå i trädgården..kommer bli jättefint om jag bara får tag på rätt sorts ljus! :)






aroma-oljorna....Mmmm...doftar i hela huset!!

Nu ska jag ta och koppla av i min fåtölj *hihi* (som vanligt)  så jag SÄGER





kramar från mig



Kommentarer
Postat av: jayne

MMM... idag var det höstlikt när vi skulle äta. Fick tända ljus.. och mysa.

Ljus... kanske på Söstrarna Grene...???? Älskar också doftande ljus och oljor...mmm...Just nu är det vanlij som gäller.



Mmmm... djur i frysen...isch... Därför la jag dem i en påse med.. den ena baggen var död redan och den andre levde... ja.. du kändes inte helt lätt att lägga i dem.. men...ja...



Fint det blev med bambupersiennen!!!



mailar dig...om en sak...

2009-07-20 @ 22:42:10
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Tippie

Jaa, han är redan mycket bättre så :)

Såndär bambugardin sak har vi också haft men den har gått sönder nu, men dom är jättefina och bra sålänge dom är hela :)

2009-07-20 @ 23:56:24
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0