hur är man som en fjortis???

vaknade för en stund sen och såg att Lisette hade skickat mig ett sms ( hon är i Ullared ) hon berättade att hon hade köpt ett par fjortis-shorts till Denise????  fjortisshorts????  hur ser ett par fjortisshorts ut egentligen??
Det ska bli himmla spännande att se hur dom ser ut *L* och jag lovar, jag ska ta en bild på de s.k fjortis-shortsen när Lisette kommer hem med dom.
Visst ibland beter sig Denise som en typisk 13-14 åring när hon är med kompisar
kolla bara bilden här som jag hittade på datan



hon satt o webbade med en kompis o då fick dom för sig att dom skulle måla sig lite på detta viset?
är det detta som kallas att man är fjortis?

jaja...nog om det...nu ska jag äta frukost sen får vi se vad som händer under dagen.
ha en kanondag alla där ute.

kramis bananis

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

jo du jag har oxå vart en nagelbitare utan desslike hehe, men det går att lära bort :P



aha bio så vad ska ni se ?

2009-07-09 @ 12:26:33
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Anna Gavlén

Sv: Det kliar hur mycket som helst i fingrarna och kan lova att jag redan tagit hem en katt om inte far min vore allergisk ^^ Det regnar och blåser hur mycket som helst, och jag älskar det!

2009-07-09 @ 14:20:18
URL: http://thewindblows.blogg.se/
Postat av: jayne

hi hi hi hi hi.... fjortis... ja... du barn i sinnet men strävar åt att bli vuxen... bara det att ju mer vuxen du försöker vara... desto mer "barnslig" blir du...

2009-07-09 @ 22:44:25
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0