bra film ikväll ..

som jag absolut ska titta på, har redan sett den innan men den är så bra så kan se den ännu en gång
"sova med fienden* med julia roberts i huvudrollen,,sen ännu senare ikväll kommer där en annan bra film oxå, men den börjar inte förrän 23:30 och då är det stor risk att denna här kvinnan har slocknat i fåtöljen *hehe*  (when a man loves a women ) hette den ja...den har jag oxå sett innan och är helt klart sevärd om man nu gillar lite romantiska,sorgliga filmer?


            
21:00                                                    23:30



Jaja, nog snackat om filmer, nu sitter jag bara och väntar på att Nisse och min morssa ska dyka upp, har ju varit iväg och köpt lite kakor och satt på kaffe, så nu hoppas jag verkligen att dom kommer :)
Jag är själv hemma...så tyst och fridfullt det känns *L*  Lisette jobbar och Denise stack in till stan med en kompis för att handla present till mig *ler stort* gissa om jag är nyfiken!!?
Solen kom faktist tillbaka till mig igen, men ett tag såg det väldigt grått ut, och det började blåsa upp ganska rejält..men det har lugnat ner sig nu och det känns mest bara varmt och skönt!

Nu ska jag ut o kolla om tvätten har hunnit torka..

see you later...pöss

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant blogg!

vad tycker du om min? :)

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-27 @ 16:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0