gomorron...

Alla där ute i vimmlet!! Idag vaknade jag av strålande solsken himmlen är helt blå och det känns t om lite varmt så här tidigt på morgonen, för visst har det varit lite kallt de sista dagarna, typ mer som höst!
Nu känns det bra i alla fall för det är ju sånt här väder man vill ha när man har semester *L*
Ännu gladare är jag att jag vaknade utan den jobbiga smärtan i ryggen så det är väl på bättringsvägen nu? men jag får nog ändå ta det lite försiktigt :)

SÅ VAD HAR NU DAGEN ATT ERBJUDA MIG IDAG DÅ? .....Mmmmm....vi får se?

nu ska jag gå ut o promenixa med Felix först och främst, ja smulan (katten) hänger nog på hon oxå *hihi* :) hon brukar göra det!

by so länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0