morrning alla...

söta,,ja alla fula oxå såklart :)
såå skönt, idag sov jag ända till 9 *woooow* men så var jag vaken ganska länge inatt så kanskke därför?
Nu ska jag fixa mig lite frukost och sen hoppa in i dushen och ja, sen får vi se vad denna dagen har att erbjuda? *L*
kanske blir det stranden med Denise och hennes älskling Viktor, hon är så glad nu att han är hemma igen, han har ju varit i Turkiet 2 veckor och ni skulle ha sett henne den dagen han reste oj..oj...oj...VILKEN KATASTROF!!!! man skulle nästan kunna tro att jorden skulle gå under eller nåt *hihi* 2 heeeela veckor!!!  det var ju en hel evighet för henne :)
men nu e han hemma igen och hon strålar som en sol!!

nähepp..nu är det dags för lite mat i magen  (  den skriker efter det just nu )

see you later



Kommentarer
Postat av: Tippie

Ha en underbar dag!:)

2009-06-29 @ 11:12:10
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Tippie

Tackar!:)

2009-06-29 @ 15:44:56
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0