sitter..

just nu och bara väntar på att min dotter ska komma hem från sitt jobb,det är alltid lite oroligt att gå och lägga sig innan hon har kommit hem *GÄSP*  Hon jobbar på mitt jobb inom hemtjänsten men hon jobbar då kvällar  mellan 15-23 och då är hon ju inte hemma förrän ca 24:00
Och med tanke på allt hemskt som händer i vårt samhälle så blir man ju såklart som mamma himmla orolig när mörkeret faller på. (såklart även när det är ljust )
MEN NU KOM HON FÖR ETT PAR MINUTER SEN *glad som en ärta* så nu kan jag gå o sova i godan ro :)

****hoppas hoppas hoppas**** att det är fint väder imorgon!! och hoppas att jag inte har lika ont i ryggen som jag har haft idag, det har varit skitjobbigt!..har aldrig haft så ont i ryggen som jag har haft nu i två dagar, men har läst på nätet att det går över av sig själv. Nu ska jag i alla fall gå o knoppa....sussa gott för det ska jag göra! ♥ NATTI NATTI♥


Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Hejsan, jag älskar också katter :) Fin blogg du har. Ha en go dag

Kram Lena

2009-06-23 @ 07:40:02
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0