sommar...

Idag oxå.."STORT LEENDE PÅ LÄPPARNA" Jag har stora problem med att bestämma mig för vad jag ska göra, antingen  ska jag ut och shoppa eller ska jag lägga mig i trädgården och sola?? Hmmmm...vilket dilemma!!
Men det lär nog bli trädgården för vet ni vad jag kom på att jag har glömt att göra ***PAAAANIIIIIIIK****
Jag har för tusan glömt att besiktiga min bil **GRRR*  (Hur sjutton kan man bli så glömsk? )
FAN...FAN...FAN!!!
Den skulle jag ha besiktigat igår ju halv 4, men då gick jag här hemma i godan ro och hade inte en tanke på det!
VA SKA JAG NU GÖRA? ibland kan man bara bli så förbaskat trött på sig själv.
kaffe måste jag ha först och främst!
Sen är det väl bara till att sätta sig och försöka boka in en ny tid så fort som möjligt, annars kan jag ju inte komma ut och köra med min lilla söta bil . (foto kommer så småningom) om det nu e någon som e nyfiken på min bil *hihi*
NU TILL KAFFET!!


haha...nej detta är inte min bil, men denna har jag sett vid ett par tillfällen här i närheten!


Kommentarer
Postat av: Henke

SV: Hehe, njae gullig vet jag inte, men han KAN laga mat iaf! :)



Snygg bil!? haha!

Tycker du ska lägga dej o sola, hade jag gjort om jag inte varit på jobbet.



Tjing!

2009-06-24 @ 09:59:45
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Vilken kul bil. Rätt gullig ;)

2009-06-25 @ 08:58:09
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0