second hand

Dagen blev inte som  jag trodde, det blev ingen strand, solen gick i moln ett bra tag så jag trodde det skulle bli dåligt väder, Tog min lilla bil istället och körde ut och shoppade, först var jag på trädgårdspalleten,där dom har massor av fina växter, jag köpte mig tre fina lyckliga lotta som jag har hängt upp ute i trädgården två gula och en röd.

          
kul att gå runt där och titta lite, det var evigheter sen jag var där sist..söta sköldpaddor har dom där oxå.
Sen körde jag till en second hand och där hittade jag en fin klänning, en kort jacka, en blus och en söt väska...allt detta för endast 300 spänn!!
Jag har aldrig haft något emot att handla i second hand,,bara till att tvätta upp det direkt ju, så kan det vara som nytt!


klänningen,jackan och väskan (klänningen ser lång ut på bilden men den
slutar strax under knäna.


en fin rosa blus (lite genomskinlig) men med ett vitt linne undertill så :)
sval och skön i alla fall.

var runt på några andra ställen oxå men där handlade jag inget märkvärdigt, bara lite shampo o balsam o annat smått o gott.
Sen när jag kom hem så lagade jag tortellinigratäng  (recept undertill) 
nu ska jag snart gå och ta en kall ducsh för det är så fruktansvärt kvavt, äckligt och klibbigt! 

Tjing tjong så länge 

Kommentarer
Postat av: Lizzy

Svar: Nej jag tycker faktiskt inte att det var skrämmande, de var så snälla så :)

2009-07-01 @ 07:52:44
URL: http://lizzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0