Nej det var inte 1 april idag..

vår allas M.Jackson har avlidit, fick ett sms av min grabb i morse,tänkte först *det är väl inte 1 april idag* nyvaknad som man blev!  och har jag väl vaknat så är det helt enkelt lönlöst för mig att försöka somna om, så lika bra att sätta på sig morgontofflorna och tassa ner för trappan,sätta på kaffe och gå ut och hämta tidningen, och jovisst......där stod det, så jag hade haft rätt det var inte den 1 april idag.
Lite sorgligt för han blev bara 50 år och han var ju på väg att göra comeback. Och idag kan jag tänka mig att många,många,många av hans fans verkligen är upprörda och ledsna,och tårfyllda i ögonen.

HÄR KOMMER I ALLA FALL EN LITEN HEDRING TILL HONOM FRÅN LILLA MIG!

R.I.P

M.JACKSON





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0