en elaking i ögat!

Vaknade av att jag hade sjukt ont i mitt ena öga, hoppas jag bara inte får en sån där eländig vagel, det är inget kul att ha sådana, fastän de inte är farliga så känns det ändå obehagligt och jobbigt, och det svider ibland av dom.
Skönt att sova ut men ändå sov jag bara till 7 sen for jag upp ur sängen eftersom jag trodde att klockan var mycket mer, ( jag skulle ju väcka Denise ) men ja..den var ju bara 7 så vi var inyte så illa ute ändå *L*
Idag kommer Jeppe hit, datan har fått virus här hemma så han ska rensa den fri från det. Så jag har en del att göra här hemma idag, ska nu strax upp o handla till kalopsen, så att jag får börja med den så tidigt som möjligt...det är ju sååå mumsigt om det får stå och puttra ett par timmar så att köttet blir ordentligt MÖRT OCH GOTT.
Ska även tvätta upp mina sängkläder och renbädda sängen. så ja, det är som vanligt...INGEN RAST OCH INGEN VILA!!!

vad ska ni hitta på idag?




ja en sån där elaking har jag nu känns det som!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman vill bara prata om för dig att en vagel är smittosam. Du får se till så ni inte använder samma handduk. Var noga med att tvätta dina händer innan du rör vid nån mat.

Mamma

2009-11-05 @ 09:55:11
Postat av: annette

ja jag vet mamma...en på jobb har nyligen haft en sån så kanske hon som smittat mig??

2009-11-05 @ 10:42:35
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0