Fredagen den 20/11 kl: 08:57

Sitter här med morgonens första mugg kaffe och försöker förbereda dagen, har lite på min lista idag *L* först nu ska jag ut o promenixa med Felix, därefter ska jag ringa min mamma o höra om hon ska med till det där grosistlagret som hon pratat om, ska hon inte det så sticker jag dit själv, FÅR DOCK TA BUSSEN DIT! *suck* men det går väl det oxå :)
Sen ska jag inhandla till dagens middag, Fredag idag så då får man väl försöka hitta på nåt gott att äta, har redan hittat ett recept som såg väldigt smarrigt ut. Och eftersom grosistlagret ligger på cypressvägen så kan jag sticka in om Maxi och handla innan jag sen åker hem igen.
Ska upp o fråga Lisette om jag kan få låna hennes busskort om hon nu inte själv ska iväg nånstans, för jag vet inte riktigt hur bussarna funkar nu?? De har ju snackat om att man inte kan betala med kontanter??? men hur många människor sitter med ett busskort på sig för att *KANSKE EV ÅKA BUSS NÅN GÅN??* tycker det verkar vara ett himmla konstigt system att man inte kan betala med kontanta pengar?
Alltså tvingar de familjer att köpa busskort, för ibland åker ju barnen in till stan för att t ex gå på bio..då måste man helt enkelt ha ett kort hemma för att överhuvud taget komma dit!!
Ja servicen är ju inte som den har varit tycker jag!

jaja...nu ska jag få röva ur stola o sätta fart här hemma så jag kommer iväg IDAG och inte IMORGON!!




Malmö buss



Kommentarer
Postat av: anne

sv: åååh vad avundsjuk jag blir! du vill inte byta eller? haha.

tack så mycket :D

2009-11-20 @ 12:12:15
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Eva

Åhhh, fy bubblan att ta bussen. Nu har jag tur att jag bor mitt i Malmö och behöver bara cykla om det blir problem med bilen. Men nu i 2 v har jag tagit bilen till jobbet eftersom det varit skitväder rent ut sagt.....nästan så man skäms eftersom jag har inte långt till jobbet, skäms på mig! Ha, ha.. Men cykeln min är lite paj, handbromsen funkar inte och jag är inte van att använda fotbromsen, så jag är livrädd att glömma bort att handbromsen inte funkar...det har jag gjort ngr ggr men än har inget hänt. Ny cykel i julklapp kanske? Kram EVA

2009-11-20 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0