ingen rubrik

godmorgon bloggen!

ja pizzan igår blev jättegod, men hemmagjord pizza kan man nästan aldrig misslyckas med eftersom man slänger på vad man har typ. Idag verkar det vara kallt ute så jag ska nog hålla mig inomhus hela dagen tror jag. Förutom om man måste bege sig upp för att handla till dagens middag vad nu det kommer att bli? det vet jag inte ännu?
får väl se om jag kan hitta på nåt spännande!
Varför ska helgerna gå så himmla fort? jag fattar inte det? var ju inte längesen man slutade på fredagseftermiddagen UCSH...gillar inte det!
jaja,,,nu ska jag plocka ordning här lite och sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

kram


GÅRDAGENS PIZZA..OCH DEN VAR JÄTTEGOD!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja var tar dagarna vägen...helgen går som i ett svep. Men.... veckorna går ju också ganska fort i och för sig så...

Ja ..vad blir det för mat idag?? Här ska det hem till svärföräldrarna och äta, så jag slipper tänka på det.

Ha en fortsatt bar söndag

2009-11-01 @ 14:52:26
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0