vill handla julklappar

Hemkommen från grosistlagret och jo det var mycket att titta på och en del billiga saker så jag handlade lite julklappar, bl.a så snodde jag min mammas ide om en julklapp till Benjamin (kusin vitamin) ..handlade en typ tvlampa till honom med rullande fiskar...ja han kan ju ha den på sitt rum, blir säkert fint!


kostade inte merän 99 riksdaler..köpte lite andra saker oxå men de kan jag inte visa här eftersom det mest är julklappar till Lisette.

Men trevligt att gå o titta och dit ska jag sticka fler gånger.

Kul att handla lite klappar och nu kliar det i fingrarna efter att få  handla ännu mer!! Men som sagt, får vänta tills lönen kommer in på kontot *L* DÅ JÄKLAR!!! SKA DET HANDLAS!

Nu ska jag förbereda middagen här, kommer bli gott idag känner jag på mig!

 

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej och hå! Ja det lät roligt med grossistfirman. Får vem som helst handla där? Du måste berätta för mig var den ligger för jag ska snart ut och köpa julklappar, kanske nästa fredag för då är jag ledig. Ja..... och sen ses vi på Elysée, på lördag. Inte dumt! Vi hörs av innan. Kram EVA

2009-11-20 @ 16:35:53
Postat av: annette

hej Eva!



det ligger på cypresvägen, sidan om djursjukhuset typ.

ja det ska bli jättekul att träffa er igen!

kram

2009-11-24 @ 10:05:56
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0