bara en dag kvar till helg

Torsdag och bara en dag kvar att jobba innan det sen är lååånghelg för mig, kommer vara ledig Lör,Sön och Mån..ska bli så skönt och denna helgen har jag bestämt mig för att BAKA...ska baka nån kaka..kanske flera stycken och ska nog även prova mig på att baka nåt bröd?  men då måste jag hämta två brödformar som jag fick utav Nisse sist jag var där men som jag sedan glömde när jag körde hem.
Ska väl även försöka hinna med att putsa fönsterna här hemma men det beror ju helt o hållet på vad det blir för väder?  Hmmm...Någon på jobbet sa att det kanske ska snöa i helgen Ooopppsss....då kan man ju inte putsa fönster! jaja..vi får väl se!

Igår var vi ju hemma hos jeppepööjken och grattade honom, han höll på att laga middag när vi kom ( nån fiskrätt) och det var väldigt gott!  Trevligt att komma hem o hälsa på honom och Becky.



och jo han blev glad för fruktkorgen även om han inte är ÖVERFÖRTJUST i frukt *hehe* men jag köpte den ju för korgens skull, gillade den helt enkelt och sånt är alltid fint att ha framme.

Just nu har jag en sockerkaka i ugnen, köpte ju en ny form häromdagen och köpte mig en kakmix bara för att testa den lite snabbt *L* funkar den bra...så blir det självbakat på Lördag el Söndag.

Nu ska jag hänga upp tvätt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0