BuuuuuHuuuu....


Ja så var det då Halloween idag, kommer inte fira det på något speciellt vis,men kanske att jag kör in om på kyrkogården och lägger en blomma och skänker en tanke till min Farfar, Morfar och min Mormor när jag ändå är ute och handlar?  Ja idag får man väl i alla fall köpa hem en massa godis för jag tror alla gånger att det kommer att ringa på dörren under dagen/kvällen och får förfrågan om ***BUS ELLER GODIS*** det är lixom det som händer varje Halloween.  Och när barnen var små så gick de oxå omkring i området och ringde på dörrarna, och för det mesta fick de faktist in en rejäl slant att dela på, för många har ju inte godis hemma och vem vill ha bus i sitt hus? ...då blev det ofta att man lade en peng istället som de kunde köpa godis för *L*

Jaja...nu ska jag sätta fart här hemma, vaknade sent idag och känner redan hur tiden den rusar iväg.
Ska skriva ner vad jag ska handla idag o sen ska jag köra iväg.

hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0