deperate

Tur att jag stannade hemma, har sovit näst inpå hela dagen, både i min säng och i min fåtölj, och det verkar nästan som ..ju mer man sover destu tröttare blir man?
jaja...huvudvärken har släppt men jag har fortfarande ont i halsen och jag är tung i mina leder i kroppen ännu.
kanske man ska lägga sig i ett varmt bad? för jag fryser!..Mmm..jag tror jag ska göra det faktist.
Sen ikväll börjar mitt favoritprogram, DET SER JAG FRAM EMOT!



Älskar den serien och även Greys Anatomy.




vilken är din bästa tv-serie??


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad härligt att kunna ta sig ett varmt bad. Här där jag bor nu finns inget badkar :-(



Hoppas du kryar på dig fort!!

2009-10-06 @ 21:08:40
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Malou

Krya på dig!!!!

Min favorit serie e Färjan e ju svag för kocken Glenn



Kram

2009-10-06 @ 21:28:05
URL: http://hacker.blogggratis.se
Postat av: Jayne

hej.

Ja favorittv serie.. ingen aning... Men jag tittar på det mesta när det hinns med...

Just nu är jag så trött på mitt jobb...ja på kollega. All min energi försvinner av detta och jag orkar snart inte mer. Idag slängs en ansökan iväg..till ett annat jobb. Men jag tror inte jag får det...men men men Känns ändå som ett "hopp".

KRYA på dej

2009-10-07 @ 06:34:41
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: mamma

hej min lilla goa dotter du får krya på dig.mitt favoritpogram börjar i dag bonde söker fru

många kramar

mamma

2009-10-07 @ 08:16:23
Postat av: annette

Till Mamma!!



ska jag göra men det är kanske du o Nisse som smittat mig hihi nä..finns många på jobb som oxå vart sjuka förra veckan.

ja bonde söker fru är oxå kul att titta på.



kram på dig mammi!

2009-10-07 @ 09:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0