öronmuff eller inte?

Fy fabian va kallt det är ute, jag var nyligen ute med Felix och Hmmm...Smulan ;) ja hon hänger oftast med på en promenix så fort hon vet att felix ska ut.


   

man riktigt kände så kallt det var om fingrarna, så nu måste jag snart handla mig ett par vantar och en skön halsduk, kanske en mössa oxå men jag gillar inte mössa egentligen...men vad sägs om ett par öronmuffar? Tjaaa..varför inte? man håller ju öronen varma i alla fall.



Dom här var det väl inget fel på?


Ok...nog om det!! Idag blev det inget städ-race som jag planerade imorse, min mamma ringde och de skulle inte bort, så det passade bra att jag kom dit idag om jag ville? Hmm...ja hellre det än att städa sitt race ju!! Så jag satte mig i bilen för att köra hem och gratta Nisse, han fick ett par kaffemuggar och en trisslott som han desutom vannt 25 kr/ el en ny lott på. Alltid kul när man får en lott med vinst! :)

Nisse visade mig en fin ovanlig blomma som han hade fått av en bekant nu när han fyllde år, har aldrig sett en sådan blomma förut men den var jättefin. Och Jo den var ÄKTA!

 

      
(klicka på bilderna för att se stora bilder)

Nån som vet vad det kan vara för en blomma?  Nu har jag precis tagit mig en ducsh och tvättat håret, och gått och förberett inför jobbedagen imorgon och nu ska jag ta och sätta mig för att titta lite på dumburken..bl.a halv 8 hemma hos mig och klockan 9 kommer desperate Housewifes. Skönt att bara sitta och koppla av lite.
städ-racet får vänta till helgen som sagt :)

hej svejs


Kommentarer
Postat av: Jayne

brrr...ja idag var det råkallt. Jag har mössa... skulle aldrig klara mig utan den nu på vintern... brrrr....

På jobb är jag riktigt klädd... vantar, tjock jacka, mössa, fodrade skor, termobyxor... ha ha ha ha...ändå fryser man till slut...brrrr

2009-10-13 @ 19:00:07
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0