jisses vilken kväll!

Tjaaa....dagen har flytit på...alla fick sin mat t.om Viktor som var här hemma med Denise *L* han frågade så gulligt.....****MAMMA...KAN JAG ÄTA HOS ER?*** hur ska man kunna säga nej?  varför kallar han mig mamma? TJaaaaa...INGEN ANING??? men han har gjort det sen han verkligen lärde känna oss här hemma. Och kanske skönt det PÅ BÅDE GOTT O ONT!! :) Ohhhh....sen kom smulan in med YTTERLIGARE EN MUS!! TRODDE JAG SKULLE DÖÖÖÖ...när jag såg den, skrek o skrek o skrek ÄNDA till Lisette kom ner. *Brrrrrrrrrrrrrrr** så jäkla läskigt!!! Lisette klarade inte av det ikväll för tydligen levde  den när hon såg den och hon fick själv lite panik,,,,,Christoffer blev likblek så honom var det inte lönt att fråga hihi...jaja...Danny hörde vilket oväsen det var så han kom ner för trappan med sina elefantklumpar till steg o fick tag på smulans middag ...Ihhhh. så han slängde ut musen, till smulans stora besvikelse för hon gick ju såklart och letade efter middagen till oss.
Och nu vet jag inte hur det kommer sluta? kanske är hon skitsur på oss?
fasiken...fasiken...fasiken...HATAR NÄR DJUR DÖR,,pga av min egna katt! *Grrrrrrrrrr*



Kommentarer
Postat av: Jayne

Oj... vad nu.. ger du mig fingret...



;)

2009-10-25 @ 20:35:51
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0