Otrogen eller ej?

Ojjj...Vilket DILEMMA jag är i!! Ja både jag och Denise...
Igår när Denise kom hem klockan 10 så såg hon grannen (mannen) komma ut från sin grind tillsammans med en annan kvinna än den han är gift med! INTE NOG MED DET!!!! DE HÖLL VARANDRA I HANDEN. Hur ska man tyda det?
Hon berättade detta för mig när hon kom hem och jag tog det lite som en klackspark typ....menar hon kunde ju ha sett FEL????
Rätt vad det var kallade hon på mig och sa.....- KOLLA NU MAMMA...NU KOMMER DOM IGEN!!!
Jag släckte lampan snapt som attan och kollade ut genom fönstret....Hmmmm...JOVISST VAR DET GRANNEN SOM GICK DÄR OCH HÖLL EN ANNAN KVINNA I SIN HAND??????? Ohhhh.....jag mådde ILLA!!!  Visste inte riktigt var jag skulle bli av? ....min första tanke var...****vet Danny om detta***???

Kunde knappt sova på hela natten, tänkte bara på min gulliga Linda (FRUN) hela tiden och att hon kanske blir bedragen?  Danny berättade i sin tur att kvinnan han träffat hemma hos grannen igår, bara var en arbetskamrat och att hon var ful som stryk??????
VARFÖR GICK HAN DÅ HAND I HAND MED HENNE? och går man hand i hand med sina arbetskollegor??? Hmmm???

Nej ALLTING verkar konstigt!! så jag har bestämt mig för att berätta detta för Linda,,får bära eller brista!! Men hur ska jag annars kunna umgås med de två? Sitta hemma och äta middag hemma hos dom och samtidigt veta att hennes man är otrogen....SKA JAG VERKLIGEN INTE KUNNA SÄGA NÅGOT TILL HENNE DÅ?
ucsh vad jag hatar sånt här, men jag känner att jag bara MÅSTE ge Linda en vink i vad det handlar om.
Danny i sin tur, tycker inte att jag ska säga något????Hmmmmmm....men som sagt han tänker ju bara på sin vänskap med mannen.
Hade det varit tvärtom så hade jag uppskattat min granne som var ärlig!  Menar om jag hade jobbat borta en vecka och mina grannar hade sett min man med en annan kvinna??? då hade jag uppskattat att mina grannar berättade det för mig, Istället för att gå där ovetandes medan ALLA andra kanske visste att han hade annat på G!

SÅÅÅ JAPP.....JAG HAR TALAT MED DENISE...vi kommer att berätta detta för Linda!


VAD HADE DU GJORT OM DU UPPTÄCKTE ATT DIN GRANNE VAR OTROGEN?

Kommentarer
Postat av: Jayne

HU... ja det är svårt... men någonstans måste man ju gå på magkänslan.

Jag tror och hoppas att jag hade sagt det..och precis som du med säger.. tänk om alla andra hade vetat om det gällt mig.. men inte sagt...

Vad hade man då gjort om man sen får veta det??

usch....

Lycka till

2009-10-30 @ 22:31:55
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Lisette

jayne!!

ja jag tror i alla fall att jag hade känt mig väldigt kränkt utav alla mina grannar om de hade vetat om det utan att tala om det för mig, precis som om bara den ena hade varit värd att umgås med typ. Hmm...men som du säger det är JÄTTESVÅRT att ta ett beslut i detta...kan bli fel oavsett hur man gör!?

2009-10-30 @ 22:47:48
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0