sen frukost idag.



ja det blev en sen frukost idag 12:25 ganska exakt. Ibland glömmer jag helt enkelt
att äta frukost trots att jag är hemma, när jag jobbar så äter jag ju aldrig frukost så det
kan ju kanske vara kroppen som är van vid att inte börja bli hungrig förrän denna tiden?
När klockan började närma sig 12 så kände jag att det började kurra i magen och inte så konstigt
för när jag jobbar så har vi lunch mellan 11-11:30 så magen är ju typ van vid att få mat då! :)
jaja..nu är min mage mätt i alla fall.
Jag mår  helt klart bättre idag, men för att va på säkra sidan så blir jag hemma
även imorgon, sen är det min jobbehelg så bättre om jag försöker bli helt frisk tills dess.
Det är precis som om det går upp och ner med denna förkylningen...ena stunden mår jag jättebra
och i nästa stund blir jag jättesnuvig och mår kasst.

Denise fick gå hem från skolan för hon hade jätteont i magen pga av sin mens..men
Till både J och E

Jaa..jag känner mig inte helt säker ännu på det där testet pga av de svaga linjerna i det ena fönstret
så japp jag kommer testa henne ytterligare en gång när hennes mens är slut!

Nu ska jag ta och förbereda middag här hemma.

PÖSS


P.S undrar om det är svininfluensa jag har? *hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0